Predator: Hunting Grounds — predator Wiedźma
W epoce strzelistych głazów i nieokiełznanej dziczy, u zarania starożytnej Brytanii po jej ziemiach grasowała yautja tropiciel. Ta nosząca miano Wiedźmy predator używała swoich jednorazowych dronów, których cichy lot zwiadowczy badał teren i wskazywał ruchy potencjalnych ofiar. Odkrywszy grupę celtyckich band wojennych, bacznie przyglądałą się ich bezwzględnym najazdom i brutalności wobec wrogów. Ich siła i brawura były dla niej prawdziwym wyzwaniem. Gdy przystąpiła do polowania, dostosowała swój ekwipunek, zastępując metalowe elementy zbroi kością i skórą. Pozwoliło jej to dorównać ich dzikości i walczyć z dumą wojownika. Jej dzikie okrzyki bojowe niosły się echem po lesie, napełniając serca celtyckich wojowników strachem. Ten dodatek DLC daje prawo do predatora Wiedźmy i wczesny dostęp do sprzętu dron predatora.