Predator: Hunting Grounds — predator Anubis
Wspominany szeptem przez wieki, zapisany w annałach historii yautja Anubis nie jest jedynie bogiem śmierci. Jest jej uosobieniem, bezlitosnym drapieżcą, który przewiduje każdy ostatni oddech. Jego dziedzictwo jako przodka Kleopatry rzuca cień, któremu nie może uciec nawet wieczność.