Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 3
Możesz już dziś zasiać ziarno przerażenia w sercach tropionej zwierzyny i stać się jednym z najbardziej elitarnych łowców we wszechświecie! Ten zestaw DLC umożliwi ci personalizację wyglądu oraz stylu gry dzięki trzem nowym klasom premium* dla predatora: Szramie, Rzeźnikowi oraz Celtowi. * Maski przedstawione na postaciach Szramy, Rzeźnika i Celta mogą być także kupione w grze za zdobytą walutę.