Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladiator: zainspirowany brutalnym widowiskiem na arenach gladiatorów yautja, który zauroczony dzikością wojowników, przyjął ich taktykę i pancerz, aby odzwierciedlały potęgę jego zwierzyny. Jego wrogowie nigdy nie spotkali dwa razy tego samego łowcy, ponieważ przejął ich umiejętności i styl. Trójząb: specjalnie wykonana włócznia z trzema grotami, która nieco poświęca siłę w walce wręcz i miotaniu na rzecz doskonałej poręczności i przenośności, umożliwiającej użytkownikowi noszenie wielu trójzębów naraz.