Predator: Hunting Grounds - Cleopatra Predator DLC Pack
Spośród pradawnych piasków wyłania się jedyna znana przedstawicielka yautja, która pokonała Dutcha w walce. Darowała mu wówczas życie, by przekazać ostrzeżenie wszystkim śmiałkom, którzy mogliby stanąć na jej drodze. Jej niezrównana od wieków moc sprawi, że nawet najbardziej doświadczeni łowcy będą musieli stanąć do trudnej walki na śmierć i życie. Teraz możesz sprawić, że twoi przeciwnicy ukorzą się przed potęgą bezwzględnej predatorki. Ten pakiet DLC zawiera klasę premium „Kleopatra” dla predatora oraz umożliwia wczesny dostęp do nowej skórki dla broni – dysku kontrolowanego.