Prawie u celu: Platformówka
Pędź co tchu, zważając na piły i pociski samonaprowadzające. Uchylaj się przed laserami, podczas gdy podłoga wali Ci się pod nogami. Prawie u celu została zaprojektowana specjalnie dla prawdziwych fanów gier platformowych - więc miej się na baczności.