PowerWash Simulator – Santa's Workshop – zima 2023
Wesołych świąt! Mamy dla ciebie prezent w postaci czystej satysfakcji płynącej z wypucowania darmowej sezonowej mapy w PowerWash Simulator. Pora zrelaksować się, czyszcząc wodą pod wysokim ciśnieniem każdy centymetr kwadratowy warsztatu Świętego Mikołaja. Elfom Mikołaja zdarzył się poważny wypadek, w którym udział wzięły sadza i lody... Trudno powiedzieć, jak do tego doszło, ale jedno jest pewne: ktoś musi posprzątać ten bałagan. Zbliża się Boże Narodzenie, więc incydentowi nadano kod „Czerwony Rudolf”. Ale nie wszystko stracone! W końcu znasz się na brudnej robocie i żadna plama nie jest ci straszna! Chwyć myjkę i stań na wysokości zadania (w razie potrzeby korzystając z drabiny)! Rozpakuj zupełnie nowy wygląd dzięki wyjątkowej świątecznej skórce dla myjki i poczuj przytulny komfort, ruszając do pracy w stroju i rękawiczkach wydzierganych na drutach. Wyczyszczenie warsztatu nie jest łatwym zadaniem – usunięcie warstwy brudu pokrywającej to wspaniałe i zabawne miejsce będzie graniczyło z bożonarodzeniowym cudem. Chwyć swoją zaufaną myjkę, aby przywrócić choince i wszystkim ozdobom bombkowy święteczny wygląd. Uwiń się z tym zadaniem, a może trafisz na listę grzecznych dzieci!