Postać Trybu Szturmu: Albert Wesker
W Trybie Szturmu pojawia się znany z serii Resident Evil czarny charakter i przebiegły manipulator Albert Wesker. Pokonuj wrogów, korzystając z wyjątkowej techniki Anulowania Uników. *Zawartość dostępna wyłącznie w Trybie Szturmu. *Tryb Szturmu to dodatkowy, pełen akcji tryb gry dołączony do głównej rozgrywki. *Epizod 1 i Pakiet zgodności są warunkiem uzyskania dostępu do zawartości.