Portrait of a Torn
Portrait of a Torn to fascynująca gra kryminalna i eksploracyjna, która porwie twoje zmysły i zaoferuje wyzwanie dla umysłu w świecie, w którym każdy cień kryje sekret. Wcielasz się w Rolanda, młodego żołnierza powracającego do domu ogarniętego cieniami i ciszą. Począwszy od tej drogi, odkrywasz lodowate sekrety ukryte w jego pradawnych murach. Eksploruj poszczególne, tajemnicze pokoje, w których przechowywane są mroczne prawdy przeszłości. Każde znalezione wskazówki, każdy odkryty fragment zbliża cię do zrozumienia najeżonej grozą i tragizmu historii, która łączy dom i jego mieszkańców. Doświadcz głęboko atmosferycznego przygody, gdzie każdy zakątek kryje sekret, a każdy dźwięk przechodzi ci po kręgosłupie. Spotykaj niesamowite postaci i odkrywaj narrację splecioną z napięciem i smutkiem, która pociąga cię w głąb niezgłębionej, nie do wysłowienia tajemnicy ukrytej w twoim domu.