Port Royale 4 - Buccaneers
Nastała złota era piractwa! Morza przemierza mnóstwo korsarzy! Żegluj pod piracką banderą, plądruj i najeżdżaj konwoje wypełnione cennymi łupami, a także staraj się założyć własne państwo, aby zostać najbardziej znanym korsarzem na Karaibach. Port Royale 4 – Buccaneers wprowadza do gry swobodnej tryb „korsarz”. Oddaj się korsarstwu i komunikuj innym swoje zamiary za pomocą armat!