Popping Whizzbanger Pack
Oczaruj swoich przeciwników tym kandyzowanym jabłkiem, idealnym dla każdego gracza kochającego słodycze! Zawartość pakietu: Popping Whizzbanger (cały strój) 600 Show-Bucks!