Popotinho's Adventures
Zagraj w dynamiczną grę przygodową typu side-scroll, w której musisz odprowadzić niesforne dziecko z powrotem do rodziców! Odprowadź Popotinho bezpiecznie do domu, biegnąc, podskakując i wykonując podwójne skoki w grze platformowej typu side-scroll inspirowanej klasykami gatunku. Zbieraj owoce, aby zdobyć dodatkowe życia, chwytaj serca, aby doładować zdrowie, przemierzając 50 zdradliwych krajobrazów, od łąk i lasów po mroki zmierzchu. Korzystaj z trampolin, aby wznosić się na kolejne poziomy i dotykaj masztów flagowych, aby zaliczać kolejne punkty kontrolne po drodze. Unikaj kolczastych pułapek i wskakuj na głowy wrogów, aby chronić Popotinho. Czy zdołasz odprowadzić go do rodziców i sprawić, by wakacje Popotinho znów były szczęśliwe?