Pool Cleaning Simulator
Pool Cleaning Simulator to gra o sprzątaniu w stylu PowerWash Simulator, w której używasz różnych narzędzi, aby przemienić brudne baseny w lśniąco czyste. Gra odtwarza cały proces czyszczenia, szorowania i utrzymania różnych basenów – od luksusowych oaz w przydomowych ogrodach po miejskie kompleksy basenowe. Wejdź w rolę wirtualnego sprzątacza basenów i podejmij wyzwanie przemiany brudnych, zaniedbanych basenów w lśniące oazy relaksu. Realistyczna symulacja Zanurz się w najbardziej autentyczne doświadczenie czyszczenia basenów, z realistyczną fizyką wody i narzędziami do sprzątania wiernie odwzorowanymi z rzeczywistości. Różnorodne środowiska Spotkaj różne typy basenów, z których każdy stanowi unikalne wyzwania. Od prywatnych basenów otoczonych bujnymi ogrodami po ogromne baseny komercyjne – każde zadanie to nowa przygoda. Dynamiczna pogoda Wykonuj zadania czyszczenia w zmieniających się warunkach pogodowych, od palącego słońca po delikatny deszcz, co dodaje realizmu i dodatkowego wyzwania. (dodane zaraz po wydaniu wersji wczesnego dostępu) Ulepszaj i rozwijaj się W miarę postępów odblokowuj nowe narzędzia i wyposażenie, zwiększając swoją efektywność i skuteczność jako wyjątkowy sprzątacz basenów. Relaksująca rozgrywka Ciesz się kojącym doświadczeniem gry, które łączy medytacyjne działania z poczuciem satysfakcji, obserwując przemianę brudnych basenów w nieskazitelne azyle.