Ponpu
Przygotuj się na rozbicie kilku jaj w tej szalonej wieloosobowej grze towarzyskiej! Ponpu to mieszanka klasycznej rozgrywki i nowej, zwariowanej mechaniki, opakowana w całkowicie niepowtarzalny styl graficzny! Jako herold wszechmocnego stwórcy wszechświata, Boga-Kaczki, uczestniczysz wraz ze swoim rodzeństwem w niezwykłej misji, której celem jest uratowanie świata przed zagładą! Kiedy już ocalisz świat, dołącz do niesamowitej wieloosobowej rozgrywki i wybierz jeden z wielu zwariowanych trybów, w których może uczestniczyć nawet 4 graczy. Bomba wystrzelona!