Police Simulator: Patrol Officers: Contraband Expansion
Contraband Expansion nadaje grze Police Simulator: Patrol Officers nowego charakteru. Na granicy brakuje pracowników, więc Twój komisariat obejmuje dwa w pełni operacyjne posterunki połączone z autostradą. Sprawdzaj dokumenty oraz kontroluj ruch uliczny za pomocą kamer i kolczatek, a gdy będziesz mieć jakieś podejrzenia, przeszukuj bagażniki, wnętrza pojazdów i silniki w poszukiwaniu kontrabandy. Wykorzystuj zaawansowane narzędzia, takie jak budka do skanów biometrycznych, lusterko do inspekcji, analizator substancji i nieśmiercionośny karabin, za pomocą którego możesz bezpiecznie zatrzymywać podejrzanych. Wsiądź za kierownicę niezawodnego policyjnego SUV-a Titan stworzonego z myślą o pościgach i sterowności. Spodziewaj się dynamicznych sytuacji: postacie niezależne mogą próbować uciec, co skutkuje pieszymi lub samochodowymi pościgami, które mogą być eskalowane z użyciem dodatku Highway Patrol. Monitoruj intruzów z wieży granicznej oraz zarządzaj ochroną za pomocą lornetki i systemów ogrodzeń. Płynnie zintegrowane z miejskimi patrolami funkcje wzbogacą karierę o różnorodność, autentyczność i wyzwania. Zawartość dodatku DLC: Nowa rozgrywka 2 posterunki graniczne połączone z autostradą. Sprawdzanie dokumentów, pojazdów i osób na przejściach granicznych. Stacjonarne kontrole i dynamiczne sytuacje. Nowe scenariusze aresztu i oporu podejrzanych. Systemy kontroli Pierwsza kontrola: budka z kolczatką i kamerami. Dodatkowa kontrola: przeszukanie bagażnika, wnętrza pojazdu i silnika. Budka do przeprowadzania skanów biometrycznych obywateli. Narzędzia i sprzęt Lusterko do inspekcji służące do szukania ukrytej kontrabandy. Analizator substancji do wykrywania narkotyków/chemikaliów. Nieśmiercionośny karabin do zatrzymywania uciekających postaci niezależnych. Pojazdy Policyjny SUV Titan do patroli i pościgów. Dynamiczne sytuacje Postacie niezależne mogą uciekać, prowokując pościgi (rozszerzone z dodatkiem Highway Patrol). Wieża graniczna do wypatrywania intruzów. Ogrodzenia i lornetka do ochrony granicy. Integracja Funkcje dostępne podczas patroli miejskich. Dodatki wchodzą ze sobą w interakcje, tworząc wyjątkowe scenariusze. Pełne wsparcie dla gry wieloosobowej i udostępniania dodatków.