Poker Club: Gold Edition
Witamy w najbardziej wciągającej symulacji pokera, jaką kiedykolwiek stworzono, obejmującej: - Poker Club - Poker Club: Golden Bundle - Poker Club: Welcome Bundle Witaj w Poker Club: Gold Edition, wyjątkowo wciągającej symulacji pokera, jakiej jeszcze świat gier nie widział. Wciel się w profesjonalnego pokerzystę w wyjątkowo wciągającej symulacji pokera odwzorowanej w rozdzielczości Ultra HD 4K przy wykorzystaniu olśniewającej technologii śledzenia promieni. Dołącz do społeczności graczy online walczących o najwyższe laury i śledź własne postępy w ponad 10 trybach Texas Hold’em. Nieważne, czy jesteś doświadczonym profesjonalistą, czy też siadasz przy pokerowym stole po raz pierwszy – wypracuj perfekcyjny styl gry, aby święcić bezcenne triumfy. Graj na więcej sposobów Podbij stawkę, mając do wyboru ponad 10 trybów turniejowych Texas Hold’em, w tym formaty freezeout, shootout, super-turbo, bounties i nie tylko. Rywalizuj online z uczestnikami społeczności lub twórz skonfigurowane przez siebie gry i graj według własnych zasad. Wygrywaj razem z innymi Wstąp w szeregi Klubu i łącz siły ze znajomymi i graczami z całego świata, aby zdobywać nagrody, uzyskiwać dostęp do wspólnych celów i ulepszać Klub o kolejne poziomy. Zostań zawodowcem PCC Poker Tour Krocz drogą kariery od anonimowych rozgrywek aż do wielkich wydarzeń z pokaźną pulą nagród, walcząc o coraz lepszą pozycję w rankingach PCC Poker Tour. Spersonalizuj swoje profesjonalne wcielenie i zdobądź pokerowy szczyt. Bądź na bieżąco Próbuj sił w codziennych turniejach online i bierz udział w ekskluzywnych imprezach, aby odblokować najnowsze akcesoria. Realizm posunięty do maksimum Od niepozornej piwnicy w lokalu Ralph’s Pizzeria aż po oszałamiającą Infinity Arena: podbijaj stawki, mając za tło zapierające dech w piersiach scenerie odwzorowane w rozdzielczości Ultra HD 4K z pełną obsługą śledzenia promieni.