Ten darmowy pakiet DLC, od teraz należący do ciebie w ramach podziękowania za wsparcie dla Project Motor Racing, wzbogaca symulację o Forda Falcona V8 Supercar 2013 w całej jego wściekłej okazałości. Skonstruowany z myślą o agresywnej jeździe drzwi w drzwi Ford Falcon V8 Supercar to kwintesencja australijskich wyścigów touringowych w ich najczystszej postaci. Wolnossący silnik V8 o pojemności 5 litrów z przodu, napęd na tylną oś i zerowy margines na błędy pośrodku. To wóz stworzony do rozpychania się łokciami po torze, gdzie różnice liczone są w milimetrach, reputację zyskuje się w strefach hamowania, a jeśli nie jedziesz bokiem, to nie starasz się wystarczająco mocno. Pochodzący z 2013 r. Falcon zapoczątkował epokę „samochodów przyszłości”: cięższych od poprzedniej generacji, wyposażonych w fabryczne nadwozie i skrzynię biegów oraz relatywnie wolnych od uwarunkowań aerodynamicznych. Efektem jest styl ścigania się opierający się na trakcji, przyczepności mechanicznej, zarządzaniu oponami, kunszcie… i brawurze. Na torze Falcon nagradza zaangażowanie. Okiełznaj go, a zrozumiesz, czemu epoka V8 Supercar pozostaje po dziś dzień jedną z najbardziej fizycznych i agresywnych form wyścigów torowych w dziejach. Tu nie liczy się finezja, a kontrola nad przepustnicą – okrążenie po okrążeniu i zakręt po zakręcie.