Planet Zoo: pakiet Step i Afryka
Powitaj 13 nowych zachwycających gatunków w swoich ogrodach zoologicznych dzięki rozszerzeniu Planet Zoo: pakiet Step i Afryka! Zbuduj idylliczną oazę albo stwórz naturalne stepy, równiny i prerie dla nowych zwierząt. TRZYNAŚCIE NOWYCH NIESAMOWITYCH ZWIERZĄT ZE STEPÓW I AFRYKI o Pampasowiec grzywiasty szara o Emu zwyczajne o Karakal stepowy o Kangur rdzawoszyi o Pancernik dziewięciopaskowy o Hiena pręgowana o Gnu pręgowane o Pięć kolorowych gatunków motyli o Surykatka szara o Nosorożec biały południowy o Pingwin przylądkowy o Fenek pustynny o Poświętnik czczony PONAD 150 NOWYCH ELEMENTÓW SCENERII o Wzbogać swoje zoo o liczne nowe elementy scenerii, takie jak żywa roślinność, przyciągające uwagę dekoracje i oryginalne ścieżki. Wznieś imponujące posągi zwierząt i stwórz malownicze krajobrazy, wzbogać otoczenie z użyciem kolorowych płytek oraz zapewnij gościom cień, sadząc wysokie, kołyszące się palmy. ZBUDUJ EKSPOZYCJĘ Z MOTYLAMI o Ożyw swoje zoo dzięki przepięknym gatunkom motyli i powitaj pięć przykuwających spojrzenie gatunków: Phoebis sennae, rusałkę pawika, Morpho menelaus, danaida wędrownego i pazia królowej. Opowiadaj gościom o fascynującym życiu pierwszych latających owadów gry Planet Zoo do akompaniamentu trzepotu delikatnych skrzydeł. Zbuduj również nową ekspozycję do zwiedzania z motylami i umieść w niej wszystkie pięć nowych gatunków motyli – to jedyna ekspozycja w grze, w której można znaleźć różne gatunki zwierząt. 2 NOWE WYMAGAJĄCE SCENARIUSZE o Rozpocznij nowy scenariusz kampanii i wyrusz na dzikie stepy Argentyny. Poznaj Tiffany Summers, bogatą i wysoko postawioną dziewczynę, która trzyma w swojej zatłoczonej posiadłości mnóstwo zwierząt. Ulokuj je w bardziej odpowiednich warunkach i pokaż młodej bogaczce, jak prawidłowo się nimi zajmować. o Wczuj się w nastrój ustronnego bazaru w sercu oazy. Zmierzysz się tutaj z problemem ograniczonej przestrzeni, próbując przekształcić ukryty kwiat pustyni w cenioną atrakcję turystyczną. Gdy w zoo szwankują generatory elektryczności, trzeba zająć się problemami z klimatyzacją, zastanowić się nad odnawialnymi źródłami energii, takimi jak słońce i wiatr, oraz całkowicie zmodernizować tę lokalizację.