Planet Zoo: Pakiet rozszerzenia do edycji Deluxe
Zawartość edycji Deluxe: Odtwórz mokradła na terenie zoo, zapewniając dom kapibarom, dziobakom, wyderkom orientalnym, kajmanom okularowym, kobom nilowym, arnim azjatyckim, żurawiom mandżurskim i dunajskim traszkom grzebieniastym. Zbuduj wymarzone zoo ze zwierzętami z Azji Południowo-Wschodniej: biruangiem malajski, panterą mglistą, tapirem malajskim, nosaczem sundajskim, babirussą sulaweską, binturongiem, cyjonem rudym wschodnioazjatyckim oraz liśćcem olbrzymim. Przejmij obowiązki kierownika ogrodu zoologicznego „Zielony liść” w bogatym i tętniącym życiem brazylijskim Pantanalu — największych na świecie mokradłach. Zmień położone w samym centrum malezyjskiego stanu Perak i otoczone przepięknym lasem tropikalnym zoo Kuala Bintu Taman w przynoszące zyski przedsiębiorstwo.