Planet Zoo: pakiet Klimat suchy i tropikalny
Gorąca nowość — Planet Zoo: pakiet Klimat suchy i tropikalny! Poznaj cudowne okazy dzikiej fauny ze świata wydm lub gorąco powitaj nowe, niesamowite zwierzęta, które zamieszkują tropikalne lasy deszczowe całego świata. TRZYNAŚCIE NOWYCH, IMPONUJĄCYCH GATUNKÓW ZWIERZĄT ZE STREF KLIMATU SUCHEGO I TROPIKALNEGO o Wielbłąd jednogarbny o Jeżozwierz afrykański o Adaks o Osioł somalijski o Nosorożec czarny o Kot pustynny o Gazelka płocha o Żmija rogata o Fossa o Gibbon lar o Dzikan rzeczny o Waran paskowany o Leniwiec pstry PONAD 200 NOWYCH, OSZAŁAMIAJĄCYCH ELEMENTÓW SCENERII o Wzbogać swoje zoo o mnóstwo nowych i atrakcyjnych elementów scenerii, które są inspirowane architekturą i tradycjami Azji Południowo-Wschodniej. Buduj wielopoziomowe świątynie w stylu balijskim, których sylwetki będą prezentować się zniewalająco na tle bujnej dżungli. Planuj spokojne wioski inspirowane tradycyjnymi domkami tongkonan i składaj nowe wieloczęściowe posągi zwierząt z licznymi detalami. NOWE ANIMACJE o Zobacz, jak nowe zwierzęta zadomawiają się w Twoim zoo i podziwiaj ich interesujące zachowania. Zadbaj o to, aby goście zachowywali odpowiednią odległość od wielbłąda jednogarbnego. W chwili zaniepokojenia to dumne zwierzę potrafi opluć pobliskich zwiedzających! 2 NOWE, EKSCYTUJĄCE SCENARIUSZE o Nie boisz się upałów? W nowym scenariuszu kampanii udasz się na Pustynię Arabską i wśród jałowych krajobrazów spotkasz się ponownie ze swoją ulubioną podopieczną, Tiffany Summers! Dostała od ojca nowe grunty i jest przekonana, że poradzi sobie z przekształceniem ich w jeden z najwspanialszych ogrodów zoologicznych na świecie. o Sprawdź się w zupełnie nowym scenariuszu kampanii osadzonym w spektakularnym krajobrazie Bali w Indonezji. Przejmij stery w zoo, zarządzaj nim i adoptuj mnóstwo wspaniałych zwierząt, by przekonać się, czy potrafisz zdobyć tak wysokie noty jak tutejsze temperatury powietrza. Atmosfera może i jest gorąca, ale musisz zachować zimną krew.