Planet Coaster 2: Vintage Funfair Ride Pack
Dodatek Planet Coaster 2: Pakiet Kolejek Vintage, zawiera aż dziesięć zabytkowych kolejek, idealnych do nadania klasycznej atmosfery i wyglądu twoim parkom rozrywki: Grand Carousel: klasyczna obracająca się atrakcja z platformą. Goście z zachwytem będą korzystać z pięknych i różnorodnych stylów siedzeń, łagodnie wzlatujących i opadających w takt muzyki. Chair-O-Plane: wznieś się radośnie w przestworza na tej tradycyjnej karuzeli z podwieszanymi siedzeniami. Wysokość, pochylenie i prędkość zmieniają się przez cały czas jazdy, dzięki czemu goście nigdy nie będą wiedzieć, co ich czeka podczas lotu. Helter Skelter: niech goście wejdą na górę tej klasycznej i kultowej rozrywkowej wieży po schodach wewnątrz, tuż przed zjazdem na ziemię po spiralnej zjeżdżalni owiniętej na zewnątrz. Monte Leone: ta klasyczna atrakcja rodzinna pozwala na jazdę pod zadaszeniem. Falujący pierścień 2-osobowych wagoników obraca się i przechyla wokół centralnego punktu Monte Leone. Po osiągnięciu pełnej prędkości wyłania się zadaszenie, które osłania zarówno gości, jak i wagoniki, zmieniając doznania z jazdy. Hyperspin: przenieś gości w przeszłość dzięki tej jazzowej atrakcji z otwartym dachem. Swobodnie obracające się siedzenia wirują na okrągłym pasie taśmowym, poddając gości serii ekscytujących obrotów. Wyporność: tylko dla odważnych, nie bojących się zmierzenia się z głębinami oceanu. Po wejściu do tego wybitnie rozpoznawalnego dzwonu do nurkowania goście zanurkują w dół pod wpływem ciśnienia hydraulicznego i systemu bloczków, do momentu pełnego zanurzenia w wodzie. Po trafieniu na dno zwolniony zostaje hamulec, a dzwon wystrzeli ponownie w stronę powierzchni. City Peninsula – drewniana: City Peninsula to klasyczna drewniana kolejka, wzorowana na najstarszych modelach. Cztery ławeczki na wagonik pozwalają jednocześnie ośmiu osobom na jazdę po krętym, strzelistym i nachylonym torze. Eddie Fun Mitchell Company – drewniana – tarcie z boku: cztery osoby na wagonik, dwa zestawy kół. Brak pasów bezpieczeństwa, pasków lub uprzęży. Ta zabytkowa drewniana kolejka to ekscytująca atrakcja z odległej przeszłości. Whitelake Amusement Shore – drewniana – Wild Mouse: niewielkie rozmiary i szybkie zmiany wysokości w stosunku do prędkości wagonika pozwalają tej drewnianej kolejce z tarciem z boku wykorzystać ostre zakręty i agresywne zmiany kierunku z odrobiną przechylenia do zaskoczenia i zachwycenia gości w twoim parku. Dart Kinetics – stare wagony z napędem: ta torowa atrakcja napędzana gazem wykorzystuje stylowe i klasycznie wyglądające wagoniki do wysłania twoich gości na spokojną podróż w przeszłość.