Planet Coaster 2: Pakiet Zabawkowy
Odkryj świat zabawy z Planet Coaster 2: Pakiet Zabawkowy! Stwórz park, który stanie się bajkową krainą zabawy! Zbudowana klocek po klocku sceneria przeniesie cię prosto do czasów dzieciństwa, a pięć wspaniałych przejażdżek zachwyci gości w każdym wieku. Barwne miasta pełne gigantycznych zabawek, kreatywne strefy artystyczne i rękodzieła – wszystko jest możliwe, wystarczy popuścić wodze wyobraźni! Zabawkowa sceneria: Zanurz się w fantastycznym świecie zrodzonym z twojej wyobraźni, gdzie każdy barwny zakątek emanuje nostalgią i radością. Obserwuj, jak dzielny artysta Max Stormcloud strzeże twojego parku przed siłami zła (a przy okazji dba o uśmiech na twarzach gości!). Wznoś imponujące wieżowce z kolorowych, plastikowych elementów. Układaj drewniane klocki w fantazyjne budowle. Użyj tektury na twórcze sposoby, aby ożywić park. Rozsiej radość po całym parku dzięki nowym naklejkom i całej gamie zabawkowej animatroniki – od robotów po kosmitów. Do dyspozycji masz też urocze klocki w kształcie zwierzątek, gotowe schematy i mnóstwo innych atrakcji... Oczywiście żadne zabawki nie mogą się obyć bez ruchomych oczu! Pięć nowych, wspaniałych przejażdżek: Masz nowy zestaw ekscytujących atrakcji do zabawy! Postawisz je tak, jak w instrukcji, czy może popuścisz wodze wyobraźni i dodasz im własnego stylu? VECTOR – New-Gen Inverting Suspended Coaster: Poczuj wolność lotu na tej dynamicznej przejażdżce, którą można dostosować do wszystkich grup wiekowych. Goście poszybują przez przestworza, a ich nogi będą dyndać w powietrzu! F&N THRILLER INDUSTRIES - Kid Coaster: Ekscytująca przejażdżka dla całej rodziny! Dla młodszych i starszych – ta przyśpieszająca tętno stalowa kolejka górska obudzi dziecko drzemiące w każdym z nas. HIGHROLL: Czas na szalone wirowanie! Twoi goście doznają radosnego zawrotu głowy na tej ekscytującej atrakcji z sześcioma gondolami wirującymi na niezależnych ramionach, które wznoszą się wysoko pod niebo. WAVESIM: Łap falę! Goście będą wniebowzięci, gdy chwycą deski i ruszą na podbój fal! Ten innowacyjny symulator sztucznej fali stanowi znakomite uzupełnienie twoich parków wodnych. AIRDROP: Ta wysoka wieża stanie się charakterystycznym punktem twojego parku – goście będą mogli podziwiać wspaniałe widoki podczas ekscytujących skoków w górę i w dół!