Planet Coaster 2: Kolekcja Dodatkowych Kolejek
Dodatek Planet Coaster 2: Kolekcja Dodatkowych Kolejek zawiera trzy ekscytujące kolejki oferujące dodatkową porcję zabawy twoim gościom: FD Vision – Obracająca się kolejka z napędem: Klasyczna obracająca się kolejka z wieloma kierunkami ruchu – FD Vision nigdy się nie zatrzymuje! Ta kolejka z napędem składa się z ciągu pojazdów na torze o stałej prędkości. The Cube: doświadcz porażającego geometrycznego strachu pod postacią The Cube! Goście będą wirować, skręcać i krzyczeć z radości pośród wielu obrotowych kwadratów tej kolejki. Outamax – kolejka wodna: ta wysoka i szybka kolejka wodna wykorzystuje unikalny podwójny wyciąg, wysyłający gości od jednego wielkiego plusku do drugiego.