PJ MASKS: BOHATEROWIE NOCY - PEŁNE WYDANIE
Kto odważy się zanurzyć w nocy, aby ocalić dzień? Tak, to będziesz ty! Załóż pidżamę i wciel się w bohaterów, takich jak Kotboy, Sowella i Gekson, w najbardziej ekscytującej grze wideo z Pidżamersami, jaka dotąd powstała. Swoją przygodę dla małych bohaterów zaczniesz od wizyty w centrum dowodzenia. Użyj swoich supermocy – takich jak prędkość Kotboya, loty Sowelli i mięśnie Geksona – aby powstrzymać nocnych złoczyńców. Odkryj osiem lokalizacji Pidżamersów od Góry Tajemnic aż po Księżyc! Z pomocą PJ Robota poznaj świat przyjaźni, pracy zespołowej i ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Czy uda ci się uratować świat przed Romeem, Luną i Nocnym Ninją? Psotny Munkigu dostał małpiego rozumu i tylko Pidżamersi z pomocą bohaterskiej mistrzyni sztuk walki An Yu i ich rozpędzonych Łazików mogą go powstrzymać! Munkigu nie dba o to, czy przeszkodzi Pidżamersom, czy innym nocnym złoczyńcom… On po prostu lubi siać zamęt, gdzie tylko się da! Czas więc na trzy nowe misje pełne przygód w głębi Góry Tajemnic. Wskakuj do swojego nowego, lśniącego Łazika i ścigaj się po najciaśniejszych grotach i uliczkach. Szukaj mistycznych przedmiotów w Bambusowym Lesie, Sekretnej Grocie i na starożytnym pobojowisku Pagody. Przyzwij na pomoc nowego sprzymierzeńca, An Yu, dzierżycielkę Magicznego Kostura i obrończynię Góry Tajemnic, kiedy tylko zrobi się krucho lub podczas walki z bossem. Kotboj, Sowella i Gekson nigdy dotąd nie mierzyli się z takim przeciwnikiem. Czy wskoczysz w ich pidżamy i zostaniesz Bohaterem Nocy?