Piraci z Karaibów
Bierz, co możesz – i nie oddawaj! Dołącz do Jacka i jego załogi w Minecraft Piraci z Karaibów Mash Up, gdzie spotkasz swoich ulubionych łotrów i nicponiów. Wyznacz kurs z Tortugi do Zatoki Rozbitków i dalej, aż do Luku Davy'ego Jonesa. Ten dzień zapamiętasz jako wielką przygodę morską u boku kapitana Jacka Sparrowa. Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).