Pillars of Eternity: Deadfire Pack
Zestaw Deadfire Pack – nadający krainie Dyrwood egzotyczny koloryt Archipelagu Deadfire – zawiera cztery całkowicie nowe przedmioty przypisane duchowo, które można ulepszać w toku gry w Pillars of Eternity, a także bogatą kolekcję pirackich ubiorów i broni, inspirowaną zapowiadaną produkcją Pillars of Eternity II: Deadfire. W skład zawartości do pobrania wchodzą: Kapelusz kapitana Kompanii. Maczuga bojowa Mataru. Złotopalcy kolec Jednookiej Moliny. Pas królewskiego kanoniera z Deadfire. Pozostałe wyposażenie: Pirackie stroje: Strój sternika. Strój marynarza pokładowego. Strój bosmana. Szabla Oceanów. Garłacz Fulvano.