Pikuniku
Pikuniku to niezwykła eksploracyjna gra logiczna. Miejscem akcji jest dziwny i wesoły świat, w którym jednak nie wszystko jest takie zabawne. Pomagaj osobliwym postaciom w kłopotach, odkryj głęboko zakamuflowany spisek i rozpocznij własną małą rewolucję w tej uroczej dystopijnej przygodzie!