Pet Show: Wild Animals
Dzięki temu DLC odblokujesz: – 24 unikalne poziomy z nowymi, uroczymi obrazkami! – Nowych wrogów i wyzwania! – Skórkę geparda – Skórkę fenka – Skórkę małpy – Skórkę skunksa – Skórkę wiewiórki Odkrywaj zdjęcia dzikich zwierząt!