Persona 6
Seria „Persona”, której na całym świecie sprzedano ponad 30 milionów egzemplarzy, wywarła ogromny wpływ na sposób opowiadania historii w grach RPG. Po latach oczekiwania w końcu mamy okazję przedstawić kolejną część. W Personie 6 wszystkie elementy, za które pokochaliśmy tę serię, zostały wplecione w nową, porywającą historię. Powraca charakterystyczne połączenie poruszających scen z codziennego życia i trzymającej w napięciu przygody z elementami nadprzyrodzonymi, tym razem w ramach zupełnie nowej historii i z nowymi bohaterami. Odnajdziesz się tu niezależnie od tego, czy śledzisz Personę od początku, czy też jest to twoje pierwsze spotkanie z serią. Uwolnij swoją Personę. Stwórz nierozerwalne więzi. Obudź moc Persony – manifestacji swojej najgłębszej jaźni – i poznaj innych, którzy również posiadają tę niezwykłą zdolność. Każda relacja, którą pielęgnujesz, dodaje ci siły. Każda nawiązana więź staje się bronią przeciwko czającym się w tobie mroku. Prowadź podwójne życie we współczesnej Japonii. Prowadź codzienne życie ucznia, nawiązuj przyjaźnie, przeżywaj romanse i twórz wspomnienia, które mają znaczenie. Jednak pod powierzchnią znanych ulic i spokojnych dzielnic kryje się coś mrocznego: dziwne plotki, niepokojące miejskie legendy i niewyjaśnione zjawiska, z którymi zmierzyć możesz się tylko ty i twoi najbliżsi sojusznicy. Dopiero odkrywasz serię? Dowiedz się o jej historii. Seria „Persona” ma już ponad 30 lat, ale każda z jej części opowiada własną, kompletną i samodzielną historię – nie trzeba znać poprzednich części! Seria rozpoczęła się w 1996 roku od gry „Revelations: Persona”, będącej tytułem powiązanym z serią „Shin Megami Tensei” i od tego czasu Persona stała się flagową serią gier RPG firmy ATLUS. Persona 6 stanowi idealny punkt wyjścia dla nowych graczy, którzy chcą poznać jedną z najbardziej uwielbianych serii w branży, a ci, którzy od dawna na nią czekali, otrzymają nową poruszającą i niezwykle złożoną intrygę.