Persona 5 Tactica
Rozpal swoje serce – rozpoczyna się rebelia uczuć! Po dziwnym incydencie Widmowi Złodzieje trafiają do niezwykłego królestwa, którego mieszkańcy są uciskani przez despotyczne rządy. Złodzieje zostają otoczeni przez organizację wojskową o nazwie „Legioniści”. Grozi im śmiertelne niebezpieczeństwo, jednak ratuje ich Erina – rewolucjonistka, która przedstawia im kuszącą ofertę w zamian za ich pomoc. Jakie motywacje stoją za propozycją, którą Erina składa Widmowym Złodziejom? Persona 5 Tactica oferuje zupełnie nową fabułę, w której powracają ukochane przez fanów postacie oraz pojawiają się zupełnie nowi sojusznicy i wrogowie. Dołącz do drużyny, która staje na czele rewolucji uczuć w trakcie tej porywającej, pełnej walki przygody!