Persian Nights 2: The Moonlight Veil (Xbox Version)
Dzień Mathtab zbliża się ku końcowi. To czas kiedy aura dwóch księżyców uniemożliwia korzystanie z zaklęć a społeczność jest zmuszona do korzystania z uprzednio zaklętych artefaktów. Tego roku, Akademia była miejscem niecodziennych wypadków które doprowadziły do rozpoczęcia skrupulatnego śledztwa prowadzonego przez tajemniczo wyglądającego jegomościa. Na domiar złego, twoja siostra zniknęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Niestety to zaledwie początek serii kłopotów jakie napotkasz w dalekim świecie orientu! Witaj w fascynującym, egzotycznym świecie perskich opowieści i legend. Oswajaj mityczne stworzenia zwane moonlingami i napotykaj inne, w tym legendarnego simurgha, eksperymentuj z magicznymi amuletami, przemierzaj Akademię odkrywając wszystkie jej sekrety, oraz ujawnij kto stoi za wszelkimi okropieństwami. Przygotuj się na wciągającą, czarującą przygodę, która przywodzi na myśl takie klasyki jak "Aladyn" czy "Baśnie z 1001 nocy", podchodząc do orientalnej tematyki na swój unikalny sposób. Rozwiązanie tajemnicy zagadkowych incydentów i uratowanie siostry spoczywa na twoich barkach!