Perfect Ninja Painter (Windows)
Ninja nigdy nie... malowali! Przygotuj się na kolorową, szybką przygodę! Perfect Ninja Painter to kolorowa zręcznościowa gra logiczna, która jest tak zabawna, że trudno przestać w nią grać. Pomaluj ściany na 50 poziomach i spróbuj zdobyć wszystkie gwiazdki! W oryginalną grę Ninja Painter od 2011 roku zagrano ponad 100 milionów razy we Flashu, w Internecie i na urządzeniach mobilnych, a teraz nadszedł czas, aby uzyskać te wspaniałe wrażenia w jakości HD.