Perfect Ninja Painter 4
Przesuwaj się, maluj i przechytrzaj na każdym poziomie! Perfect Ninja Painter 4 przenosi klasyczną rozgrywkę logiczną na wyższy poziom dzięki nowym mechanikom i nowym wyzwaniom. Dziewczyna-robot dołącza do wielobarwnego chaosu — nowe światy, podchwytliwe pułapki i zagadki, które przyprawią Cię o zawrót głowy. Każdy ruch ma znaczenie, a każdy błąd jest niezwykle barwny.