Perception
Perception to pierwszoosobowa gra przygodowa utrzymana w konwencji horroru, opowiadająca historię niewidomej bohaterki – Cassie. By rozwikłać zagadkę prześladującej ją we snach porzuconej posiadłości, dziewczyna będzie musiała zdać się na swój nadzwyczajny słuch i inteligencję. Po długich miesiącach poszukiwań Cassie wreszcie odnajduje opuszczoną willę w Gloucester, w stanie Massachusetts. Na miejscu okazuje się, że rzeczywistość w Echo Bluff jest gorsza od najgorszych koszmarów. Duch, który dręczył całe pokolenia mieszkańców domu, zaczyna prześladować Cassie. Dziewczyna musi zmierzyć się z mrocznymi tajemnicami posiadłości, albo będzie musiała dołączyć do grona jej ofiar.