People of Note
W tej muzycznej grze RPG dołączysz do szukającej sławy Cadence, która rekrutuje muzyków do zespołu. Doświadcz nowatorskiego systemu walk turowych: każde starcie jest występem muzycznym, warunki ulegają zmianie, a ataki specjalne wykraczają poza ograniczenia gatunkowe!