Pengilo
Z precyzją skacz swoim pingwinem, pokonując kolejne poziomy w zimowym stylu. W Pengilo, platformówce wykorzystującej prawa fizyki, w której odbijasz podskakującego pingwina przez urocze zimowe krajobrazy, czeka na Ciebie mroźny świat pełen zagadek. Przemierzając 50 poziomów zbieraj gwiazdki i zdobądź klucz, aby odblokować wyjście. Opanuj umiejętność precyzyjnego wystrzeliwania, aby umknąć przed każdym mroźnym wyzwaniem. Podbij pingwina co najmniej raz, a zyskasz możliwość zmiany kierunku lotu, spowolnienia czasu i zmiany celu, aby trafić w cel lub uniknąć pułapek i kolców. Ciesz się przytulną i swobodną rozgrywką we własnym tempie, a wszystko to w towarzystwie łagodnej ścieżki dźwiękowej.