PAYDAY 3: Shopping Spree Heist
Uderz w podupadłą galerię handlową, gdzie Pietro Palatucci – główna siła napędowa wojny z gangiem Payday – handluje nielegalnym towarem. Mafia nie będzie mogła sobie pozwolić na dalszy konflikt, jeśli jej biznes w galerii upadnie. Zniszcz go. Przemierzaj kręte korytarze Nobleman Galleria i sprowadź zgubę na rodzinę Palatuccich, sklep po sklepie. W ramach napadu losowane są trzy główne interesujące punkty, z których każdy oferuje unikalne cele i przeszkody. Wykorzystuj dynamiczne przysługi, by jeszcze bardziej namieszać. Mafia urządza szaloną wyprzedaż. Wszystko musi zniknąć!