PAYDAY 3: Party Powder Heist
Rodzina przestępcza Palatucci wkracza na terytorium Złotego Sztyletu, porywając ogromny transport narkotyków za pomocą nieuczciwych gliniarzy organizujących fałszywy nalot. Ale ich gra o władzę zaraz natrafi na impas. Boss Triady, Shayu, wynajęła gang PAYDAY, by zmienić układ sił i pokazać oportunistom, gdzie ich miejsce. Napad Imprezowy proszek, umiejscowiony w rozpadającym się magazynie mafii w podziemnym Nowym Jorku, to gra o wysoką stawkę. Można go rozegrać w trybie skradania lub głośno i koncentruje się na strategii oraz powtarzalności. Czujesz, że stać cię na więcej? Odpal laboratorium i wyprodukuj własny towar, jeśli naprawdę chcesz zgarnąć gruby hajs – o ile wytrzymasz w tym piekle.