PAYDAY 3: Houston Character Pack
Houston dołączył do gangu Payday w grze PAYDAY 2, kiedy jego brat, Dallas, przedstawił go jego członkom. Houston jest odważny i niewzruszony, gdy latają kule, a jego skrupulatna natura zapewniła mu stałe miejsce w gangu. Po tym, jak Concord zaatakował gang, Houston został aresztowany przez policję i przewieziony na Rikers Island. Podczas pobytu w sądzie robił wszystko, by zwrócić na siebie uwagę reszty gangu, który szybko go stamtąd wyrwał. Houston doszedł już do siebie po odniesionych obrażeniach i jest gotowy powrócić do napadów. Odbierz Houstona za darmo już teraz! Houston Character Pack to darmowy dodatek DLC, który zawiera grywalną postać Houstona, jego maskę, prekonfigurowaną broń i brelok.