PAYDAY 3: Houston Breakout Weapon Pack
Broń, broń, broń! Jedyną lepszą rzeczą jest broń, która wystrzeliwuje więcej pocisków! Właśnie to otrzymujesz w pakiecie broni Odbicie Houstona – trzy egzemplarze broni do strzelania seriami po 3 naboje. Broń główna Chanit S3 – szybkostrzelna bestia zdolna oddać wiele strzałów w mgnieniu oka. M7 Posłaniec – ta kompaktowa i śmiercionośna strzelba precyzyjnie wystrzeli trzy pociski w mniej niż sekundę. Broń zapasowa Picchio Duro 5 – pistolet strzelający seriami, zapewniający szybkie dobycie i jeszcze szybszy strzał. W pakiecie znajduje się również brelok Wolny kraj i naklejka Młotek sędziego. Pakiet broni Odbicie Houstona wchodzi w skład pakietu Odbicie Houstona.