PAYDAY 3: Fear & Greed Tailor Pack
Pycha, chciwość, gniew, zazdrość i pożądanie – prawie pełny zestaw grzechów śmiertelnych jest reprezentowany zarówno na parkiecie giełdy, jak i w gangu Payday, więc najwyższy czas połączyć te dwa światy. Noś dumnie swoją chciwość, przywdziewając te stroje i stawiając się dosłownie w roli eksperta giełdowego. Pakiet strojów Strach i chciwość zawiera cztery stroje, maski i rękawiczki. Stroje - Szalony pies - Gracz na giełdzie - Rozgrywka siłowa - Ręka sprawiedliwości Rękawiczki - Niebieski odłamek - Pan Krach - Nieproszony gość - Zło konieczne Maski - Pędzący byk - Całe zło - Sezon na zające - Rynek niedźwiedzia Pakiet strojów Strach i chciwość wchodzi także w skład Pakietu Strach i chciwość.