PAYDAY 3: Delivery Charge
Rodzina Palatucci powinna była wyciągnąć lekcję z wydarzeń w magazynie Shayu. Zamiast tego wyznaczyła nagrodę za nasze głowy. Teraz musi za to zapłacić. W ramach odwetu uderzymy w firmę transportową, której mafia używa do przewożenia gotówki. Miło z ich strony, że wszystko zebrali w jednym miejscu. Napad „Opłata za dostawę”, rozgrywający się w nadbrzeżnym magazynie przeładunkowym pełnym łupów, oferuje nowy poziom regrywalności. Zmieniające rozgrywkę przysługi, dynamiczne punkty wejścia i sprytna losowość tworzą wybuchową mieszankę, dzięki której żaden skok nie będzie wyglądał tak samo.