PAYDAY 3: Boys in Blue Weapon Pack
Pakiet broni Niebieskie chłopaki zawiera trzy bronie z dużą liczbą modyfikacji, jak również brelok i naklejkę. Potężny karabin szturmowy Adeling RG5 pozwala skutecznie rozprawiać się z wrogami z daleka i z bliska. Adeling RG5 ma 11 unikalnych modyfikacji. Poręczny pistolet maszynowy ATK-7 to klasyczne rozwiązanie organów ścigania, gdy sytuacja staje się trudna. Ta szybka i skuteczna broń nie bez powodu należy do podstawowego wyposażenia. ATK-7 ma 8 unikalnych modyfikacji. Monstrualny Bullkick 500 to idealny wybór, gdy wszystko schodzi na dalszy plan na rzecz surowej mocy. Bullkick 500 ma 7 unikalnych modyfikacji. W pakiecie znajduje się także naklejka COPNUT i brelok do broni Złota sztabka. Pakiet broni Niebieskie chłopaki jest także dostępny w pakiecie Niebieskie chłopaki – Rozdział 2.