PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — John Wick Weapon Pack
Arsenał profesjonalisty! Likwidację celu można przeprowadzić na wiele różnych sposobów, ale gdy najbardziej liczą się wydajność i precyzja, zabójca potrzebuje odpowiednich narzędzi. Jeśli użyjesz broni zgodnie z jej przeznaczeniem, osiągniesz pożądane, niemal idealne rezultaty. Ten pakiet zawiera broń na każdą okazję... Pakiet John Wick Weapon Pack (John Wick — pakiet uzbrojenia) zawiera 4 nowe bronie, 4 maski, materiały, wzory i oczywiście wiele osiągnięć.