PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
PAYDAY to pełna akcji 4-osobowa strzelanka w trybie współpracy, w której napadasz na banki i dostajesz za to kasę. Edycja Crimewave ma ulepszony silnik graficzny. W trybie współpracy może grać nawet czterech graczy, razem uczestnicząc w napadach i przechodząc do coraz poważniejszych i popłatniejszych robót. Gotówka, oprócz sławy legendarnego przestępcy, przydaje się — wykorzystaj zgromadzone środki do wzbogacania swojej postaci o nowe umiejętności, które zmienią sposób gry i wprowadzą nową broń oraz sprzęt. Odnowiona grafika przenosi rozgrywkę w rozdzielczość 1080p. W jakości HD zobaczysz każdy banknot i poczujesz każdą z kul lecących obok Twojej głowy.