PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - John Wick Heists
LEGENDA POWRÓCIŁA DO MIASTA! Dzięki pakietowi John Wick Heists (John Wick – napady) legendarny antybohater pojawi się w świecie PAYDAY 2! Pakiet John Wick Heists (John Wick – napady) zawiera 2 całkiem nowe napady: Brooklyn 10-10 i Yacht Heist, 2 nowe bronie, 4 maski, wzory, materiały, 2 piosenki i 6 nowych osiągnięć.