Path of the Crow
Zawartość pakietu DLC „Kruk”: Towarzysz: Kruk. Nowy przyjaciel naszej postaci, który nie opuści was nawet w najczarniejszej godzinie. Nowy poziom: Pobojowisko. Poszarpany eksplozjami, spalony ogniem, opanowany przez zgniliznę i rozkład obszar spowity mgłą, w której rozbrzmiewają echa wezwań do szarży. Poziom ten ma najbardziej wojenny charakter ze wszystkich. Nowy wróg: Kapitan. Jest to przerażający przeciwnik opętany żądzą wojny. Walczy działkiem i szablą, dzięki czemu stanowi spore zagrożenie zarówno na dystans, jak i z bliska. Nowa broń: Moździerz. Można go zdobyć na Pobojowisku. Broń ta przerazi nawet wrogów schowanych za przeszkodami.