Path of Exile 2 (Wypróbuj grę)
Prace nad tą grą nadal jeszcze trwają. Może ona wraz z upływem czasu ulec zmianom lub zostać wydana jako ostateczna wersja produktu. Kup tę grę tylko, jeśli nie przeszkadza Ci jej obecny niedokończony stan. Path of Exile 2 to darmowa gra akcji RPG nowej generacji stworzona przez Grinding Gear Games. Podróżuj przez pełen śmiertelnych niebezpieczeństw kontynent Wraeclast, poznając różne interesujące kultury i stawiając czoła złu pod wieloma postaciami. Path of Exile 2 oferuje dwanaście klas postaci, 240 kamieni umiejętności, setki rodzajów podstawowego wyposażenia, kampanię składającą się z sześciu części, ponad sto walk z unikalnymi bossami, rozbudowany system endgame i mnóstwo innych funkcji. Graj ze znajomymi, nie tracąc postępów dzięki trybowi współpracy lokalnej, funkcjom cross-play i cross-progression na wszystkich dostępnych platformach. Pełne informacje o aktualnym stanie gry oraz sposobie zgłaszania swoich opinii i problemów można znaleźć na stronie pathofexile2.com.