Path of Exile 2 Darmowy weekend
Dołącz do nas podczas darmowego weekendu w dniach 29 maja – 1 czerwca czasu PDT, aby uzyskać dostęp do Path of Exile 2: Return of the Ancients! Odkryj ponad 50 godzin nowej zawartości finałowej rozgrywki, walcząc w pięciu nowych wątkach fabularnych, mierząc się z 15 potężnymi bossami – w tym w ramach czterech nowych starć szczytowych – oraz kształtując swoją przygodę dzięki całkowicie przeprojektowanemu drzewu Atlasu. Wytycz swoją ścieżkę dzięki dwóm nowym klasom specjalizacji – Mistrza Sztuk Walki i Duchowego Wędrowca – jednocześnie opanowując potężne nowe systemy rzemiosła, odkrywając unikalne niszczycielskie przedmioty i podejmując wyzwania w ramach zupełnie nowego mechanizmu. Nie ma ograniczeń co do poziomu postaci, a wszystkie postępy osiągnięte w tym okresie zostaną zapisane na Twoim koncie.