Paszport Uplay
Paszport Uplay zapewnia pełny dostęp do trybu wieloosobowego Assassin's Creed III. Dodatkowo użytkownicy Paszportu otrzymają unikatową skórkę do trybu wieloosobowego, jak również wyjątkową zawartość Uplay oraz podpowiedzi (bez Paszportu Uplay nie będziesz mógł kupować zdolności, atutów, nagród za serię ani przedmiotów powyżej poziomu 10).